They Were... Right

Banyak orang yang bilang... masa-masa SMA itu masa terindah dalam hidup. Sudah 6 bulan lebih sejak gue lulus dari SMA. Dan apa yang dibilang orang-orang itu memang benar... Dunia kuliah sesungguhnya jauh lebih "kejam". I'm not trying to be exaggerate, but.. the truth is. So far banyak banget gue menemukan orang-orang yang dari luarnya baik, ternyata dalemnya busuk bukan main. And believe it or not, I can tell it from reading their face. Or maybe I could say... terlalu banyak "musuh dalam selimut". Dan itu jauh lebih berbahaya daripada musuh yang secara terang-terangan membenci lo. Semakin tua gue semakin menyadari bahwa hidup itu keras. Searching a true friend, here, in college life, is somehow hard... Maintaining a friendship is still the hardest part for me. I'm still on my way to search for a real best friend in life...

Kayaknya sekian dulu post galau ini. Kadang gue suka heran kenapa isi blog gue ini terlalu melankolis, sedih, galau. Gak jauh-jauh dari itu. But hey, I'm still searching and thinking about what to write in this blog. So at least this blog can be a bit motivational rather than thoughts about sadness, melancholy, despair, and so on :'')

D-8 before FINAL EXAM. And I need to finish my microeconomics assignment which is very hard to do as soon as possible :(( Hope that my GPA this semester would be satisfying. #STRIVEFORGPA4,0 :)

xoxo,
Eugenia

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Tes PwC Indonesia - Risk Assurance Division

Pengalaman Seleksi Beswan Djarum 2014/2015 Jakarta

20 Alasan Kenapa Kamu Harus Jadi Beswan Djarum